Coworking space in Izegem


Ontdek de aantrekkingskracht van de hypermoderne Business Hub en schuif aan in onze uiterst flexibele coworking space waar je op elk moment in- of uitstapt. Het unieke all-inconcept neemt enerzijds al je bekommernissen weg en staat je volledig toe te focussen op je core business, en geeft anderzijds je onderneming een ongelooflijke boost door alle voordelen die de site te bieden heeft.

Dankzij de verschillende formules kies je zelf wat het beste beantwoordt aan jouw specifieke noden, of je nu een stoel voor een dag wenst of eerder een eigen privékantoor voor je team. Dit kan je ook nog eens op elk moment bijsturen naargelang je behoeftes veranderen, een belangrijke risicobeperking voor jonge ondernemingen. Bovendien kan je ook een van de volledig uitgeruste vergaderzalen reserveren die jouw professionele uitstraling naar een hoger niveau tilt. Geniet mee van de exclusieve voordelen van een toekomstgerichte werkplek voor jouw onderneming en streef naar succes, elke dag opnieuw.

deelfietsen

deelfietsen

overdekte fietsenstalling

overdekte fietsenstalling

gratis koffie

koffie

gratis internet

supersnel internet

meeting & event rooms

meeting & event rooms

unieke locatie

unieke locatie

meubilair

hoogkwalitatief
ergonomisch meubilair

sportfaciliteiten

sportfaciliteiten

ruime parking

ruime parking

groene omgeving

groene omgeving

en nog veel meer



BOEK NU
T2

Coworking space



just for a day
€ 25 pp/dag*
share a desk
€ 245 pp/maand*
dedicated desk
€ 295 pp/maand*
private office
€ 450 pp/maand*
plaats vrije plaats in coworking space vrije plaats in coworking space vaste plaats in coworking space afgesloten kantoorruimte
toegang kantooruren (8-17u) kantooruren (8-17u) 24/7 24/7
plug & work yes yes yes yes
energie yes yes yes yes
supersnel internet yes yes yes yes
printer, copier, scanner yes yes yes yes
koffie, thee & water yes yes yes yes
sanitaire ruimtes yes yes yes yes
fietsenstalling yes yes yes yes
parkeerplaats yes yes yes yes
schoonmaak no no yes yes
toegang fitness no yes yes yes
toegang loungeruimte no yes yes yes
gebruik deelfietsen no no yes yes
opbergruimte no no no yes


optionele extra’s:
meeting rooms, event space, videoconferencing

* prijzen exclusief btw


BOEK NU
T1

Board Rooms


De Board Rooms van Skyline Park zijn een plezier om in te vertoeven en halen het beste uit elke bijeenkomst. De ruimtes hebben een maximumcapaciteit van 20 of 16 personen en zijn niet louter esthetische pareltjes, ze zijn ook tot in de puntjes uitgerust en voorzien van een 75 inch televisie met alle beschikbare tools voor videoconferenties.

T2

Meeting rooms


Wanneer je even een ruimte nodig hebt om in alle rust te vergaderen, kan je in de meeting rooms terecht. Hier overleg je ongestoord met je team, neem je een sollicitatiegesprek af of spreek je af met een belangrijke klant in een professionele omgeving.

WELKOM VOOR EEN GRATIS TRY-OUT

Kom vrijblijvend proefdraaien en ervaar zelf alle mogelijkheden.
Geef aan wanneer het jou past. We maken graag een afspraak om je te laten kennismaken.